T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ATAŞEHİR - İstanbul Fuat Sezgin Bilim ve Sanat Merkezi

Duyurular

Kas

             Sevgili Öğrencilerimiz,

      Üç Farklı etkinlik ve yarışma başvurularını kurumumuz adına yapabilmeniz için açıklamalar aşağıdadır.

     Hepinize başarılar dileriz.

(GÜNCEL) 2020 İstanbul Bilim Olimpiyatları Online Sınav Başvuruları  5-20 Kasım 2020 Tarihlerinde  Sınavlar 30 Kasım - 4 Aralık 2020 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru için http://istmem.meb.gov.tr/isbo/anasayfa/online_sinav_kodu_al linkini tıklayınız.

I- 2020 İstanbul Bilim Olimpiyatları Online Sınav Başvuruları İçin:

   1.      Matematik, fizik, kimya, biyoloji ve bilgisayar branşlarında gerçekleşecek yarışmaya ortaokul ve lisede temel bilimler alanına ilgi duyan tüm öğrenciler katılabilir.

   2.      Covid-19 salgını sebebiyle alınan önlemler doğrultusunda ilk ve ortaokullarda uygulanacak olan 1-2.Aşama ve liselerde uygulanacak olan ön eleme sınavları yerine "Çevrimiçi İSBO Sınavı" yapılacaktır.       

            Ayrıca çevrimiçi sınav sonuçlarına göre "İSBO 2020 Final Sınavı" yapılacaktır.

   3.      Sınavlar 16-20 Kasım 2020 tarihleri arasında yapılacaktır.

   4.      Başvuru için gerekli olan

            KURUM KODU: 970178 'dir.

   5.      Ayrıntılı bilgi için aşağıdaki linki tıklayınız.

     http://istmem.meb.gov.tr/isbo/anasayfa/online_sinav_kodu_al

 

II-  Türkiye Okullar Arası Zekâ Oyunları Şampiyonası 2020-2021 başvuruları başlamıştır.

1.     Kayıt süresi  15 Ekim-27 Kasım 2020 dir.

2.     Şampiyona "İlkokul (3-4. sınıflar)", "Ortaokul (5-6-7-8. sınıflar)" ve "Lise (9-10-11-12. sınıflar)" olmak üzere üç ana kategoride on sınıf üzerinden yapılır.

3.     Öğrenci kayıtları www.sampiyona.tzv.org.tr adresinden öğrenciler tarafından yapılır.

4.     Şampiyona "İl Finalleri", "Bölge Finalleri" ve "Türkiye Finalleri" olmak üzere 3 aşamada gerçekleştirilir.

5.     İl finallerine Bilsem'den her öğrenci katılabilir. Katılacak öğrenci sayısı için bir üst sınır yoktur.

6.     İl finalleri sınavında kendi kurumunun ilgili sınıfında ilk 3 sırayı alan öğrenciler asıl, sonraki 3 öğrenci ise yedek olarak o sınıfa ait okul takımını oluştururlar.

7.     Detaylı bilgi için www.sampiyona.tzv.org.tr

8.     Şampiyonaya katılım ücretsidir.

 

III- BİLGEKUNDUZ ETKİNLİĞİ İÇİN:


BAŞVURU LİNKİ : https://bilgekunduz.ankara.edu.tr/giris.php

 

Adresi ile 9-13 Kasım haftasında Bilge Kunduz Enformatik yarışmasına katılmak isteyen öğrencilerimiz için:

 

OKUL KODU:  34-BLC 

 

 AYRINTILI BİLGİ İÇİN : http://www.bilgekunduz.org/

 

 


Kas

SERAMİK ATÖLYESİ BAŞVURULARI BAŞLAMIŞTIR!

Seramik Atölyesi Programı:

 

Seramik Atölye Etkinliklerinde; yaş düzeylerine uygun konularla, seramik yöntem ve teknikleri uygulatılır. 

Evde yapılabilecek seramik şekillendirme yöntemleriyle küçük objeler yapılacaktır.

 Ebeveynlerle ortak şekillendirme çalışmaları yapılacaktır.

Uygulamaların kapsamı:

Temel Seramik Eğitimi (Çamur hazırlama, çamurun özellikleri, biçimlendirme teknikleri)

Seramik biçimlendirme yöntemleri (Çimdikleme, Bilye Sıvama, Sucuk Yöntemi, Plaka Yöntemi, Seramik Heykel)

Seramik dekorlama teknikleri  (Rölyef, Kazıma, İz' leme, Ajur vb.)

Sırlama Yöntem ve teknikleri ve fırınlama  (Fırça ile sırlama, Daldırma, Akıtma)

 

Seramik Atölyesi Programına Başvuru:

 

                Seramik Atölye Programına Genel Yetenek, Resim, Müzik alanında öğrenimi gören her yaş grubundan öğrenciler başvurabilir.

 

    Seramik Atölye Programı kayıtları 18 Kasım Çarşamba saat:16.00' da başlamış olup halen devam etmektedir.

Başvuru için seramik öğretmeni Hülya Salıncaklı'ya belirtilen tarihler arasında mail atılması gerekmektedir. Öğrencinizin ders gün ve saatlerini mailinizde belirtmenizi rica ederiz. 

 

Başvuru Mail Adresi: hulyaacakici@gmail.com

 

Seramik Atölyesi Programı

 

Pazartesi-Salı-Çarşamba-Perşembe-Cuma günleri 15.40-19.10 saatleri arasında her gün 3 grup şeklindedir. Gruplarda en çok 5 öğrenci yer alacaktır. Atölyeye katılacak öğrencilerin programları seramik öğretmenimiz tarafından oluşturularak sizlere iletilecektir. Uzaktan eğitim yoluyla seramik atölyesi veli-öğrenci ortak çalışmaları ile yürütülecektir.

 

Kas

MÜZİK-BEYİN DOSTLUĞU: Pandemi Şartlarında Müzikten Nasıl Yararlanabiliriz?

İleri beyin görüntüleme teknolojisini kullanan güncel sinirbilim çalışmaları sayesinde, yapısal ve işlevsel beyin ağ organizasyonu ve müzik-beyin etkileşimleri görünür ve ölçülebilir hale gelmiştir. Bu gelişmeler bize müzik terapi ve diğer müzik temelli uygulamalarının duyusal, motor, bilişsel ve psikolojik iyilik halini nasıl destekleyebileceğine ilişkin güçlü kanıtlar sağlamaktadır.

Müzik, beyin ve nöroplastisite arasındaki ilişkilerin anlaşılması, birçok nöropsikososyal bozukluğa yönelik müzik terapi uygulamalarını geliştirmek yanında, özellikle yaşam tarzımızı değiştiren Covid-19 gibi pandemi şartlarında müzikten nasıl yararlanabileceğimizin yollarını da göstermektedir.

Bu sunumda, müzik-beyin dostluğunun nörobilimsel temelleri gözden geçirilecek ve pandemi şartlarında müzikten nasıl yararlanabileceğimize ilişkin pratik deneyimler paylaşılacaktır.

 

Prof. Dr. Şükrü Torun

 

Nöroloji uzmanı ve T.C Sağlık Bakanlığı onaylı ulusal müzik terapisti olan Prof. Dr. Şükrü Torun, halen Anadolu Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Sağlık Bilimleri Enstitüsü Dil ve Konuşma Terapisi Bölümü öğretim üyesidir. Prof. Dr. Torun, Türkiye'nin ilk resmi müzik terapi ünitesinin kurucusu olup, beyin-dil-müzik ilişkilerine yönelik bilimsel araştırmalarını, edinilmiş ve gelişimsel nöropsikolojik bozukluklara yönelik müzik terapi çalışmalarını halen Anadolu Üniversitesi Türk Dünyası Bilim Kültür ve Sanat Merkezinde yer alan Nörokreatif Müzik Terapi Ünitesinde  sürdürmektedir.

 

18 Kasım Çarşamba saat 20.00-21.00 arası aşağıdaki linkten Team üzerinden canlı olarak katılabilirsiniz. Seminer Afişi aşağıda yer almaktadır. 

SEMİNER LİNKİ (Seminerden 2 saat önce aktifleştirilecektir.)

 

Kas

Sevgili Öğrencilerimiz,

2020-1-IT02-KA229-079959_3 numaralı Erasmus+ projemiz "The best assistant of the teachers of English and Maths, Digital assesment"  için öğrenci seçimi yapılacaktır. İtalya, Polonya, Türkiye, Bulgaristan, Romanya ortaklı projeye dahil edilecek öğrenciler 8.sınıf, 9. sınıf ve Hazırlık sınıfı gruplarından olacaktır.

Öğrenci seçimi için ilk olarak online bir değerlendirme yapılacak olup  sonuçlar web sitemizde paylaşılacaktır. Sonraki süreç ile ilgili bilgilendirme tarafınıza yapılacaktır. Değerlendirmeye girerken öğrenciler ad ve soyadlarını tam olarak yazacaklardır. Değerlendirme sadece bir kez yapılacak, bir öğrenci tarafından birden fazla yapılan değerlendirme geçersiz sayılacaktır.

Değerlendirme ortalama 30 dakika sürmektedir. Online değerlendirme giriş linkini sizlerle 17 KASIM 2020 Salı , saat 20:00'de kurum web sayfamızda paylaşacağız. Aynı gün saat 22:00'de sistem kapanacak ve bu saatten sonra değerlendirmeye girmek isteyenler katılamayacaklardır.

Katılım sağlayacak öğrencilerimize başarılar dileriz.

SINAV KATILIM LİNKİ https://quizizz.com/join?gc=43166392 

Not: Her sorunun belirli bir cevaplama vardır, öğrencilerimiz soruların ceavplama sürelerine dikkat etmesi gerekmektedir. Her öğrencimizin sadece 1 kez giriş yapma hakkı bulunmaktadır.

Kas

12.11.2020 PERŞEMBE Saat: 20.30-21.30 arasında Rehberlik Öğretmenimiz Sinem Işılak KUTLU' nun sunacağı,"COVİT-19 SALGINI SÜRECİNDE KURUMUMUZDA HİJYEN ŞARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE ENFEKSİYON KONTROL TEDBİRLERİ" VELİ Seminerine, tüm VELİLERİMİZ davetlidir.

TEAMS KATILIM LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ!

Kas

İstanbul Fuat Sezgin BİLSEM Okul Aile Birliği Genel Bilgilendirme

    Sevgili Velimiz,

     2020-2021 Eğitim ve Öğretim döneminde yeni bir kadro ile Okul Aile Birliği grubumuzu oluşturmuş bulunmaktayız. Bir önceki dönemde emeği geçen tüm arkadaşlarımıza huzurunuzda tekrar teşekkür etmek istiyoruz. Güzel ve sağlıklı günlere şahitlik ederek bu seneyi birlikte tamamlamayı ümit ediyoruz.

     2019 Mart ayında pandemi sürecinin başlaması ile görüşemesek de kurum olarak aktif şekilde çalışmaya devam etmekteyiz. Kurumumuzun okula dönüş hazırlıkları, personel giderleri, Teams kullanım giderleri ve sabit giderlerin temini için maalesef OAB kasamızdaki kaynaklarımız tükenmek üzeredir. Maddi ve manevi desteklerinizle geldiğimiz bu noktada, gelen bağışların azalmasından, yukarıda bahsettiğimiz faaliyetler ile ilgili harcamalardan ve geçmiş dönem yardımcı personel SGK borçlarından dolayı desteğinize bu dönem daha fazla ihtiyaç duymaktayız. Şu anki bulunduğumuz durumun kurumumuzu önemli derece zora soktuğunu sizlerle üzülerek paylaşmak isteriz.

   Bu zor günleri, her zamanki gibi, siz değerli velilerimizin de desteği ile el ele vererek aşabileceğimize inanıyoruz. 5 Kasım'da Genel Müdürlük 'ten gelen yazıya istinaden 9 Kasım'da kurumumuzda eğitim ve öğretime başlanacaktır. Dolayısı ile ivedilikle bazı ihtiyaçlarımızın karşılanması gerekmektedir. İhtiyacımız olan malzemeler (gerek "Okulum Temiz Belgesi" için [Eğitim Kurumlarında Hijyen Şartlarının Geliştirilmesi ve Enfeksiyon Önleme Kontrol Kılavuzunda belirtilen koşullar] gerekse laboratuvar malzemeleri için) kısa bir süre sonra web sitemizde yayımlanacaktır. Ayni yardımla destek olabileceğiniz gibi Okul Aile Birliğimizin hesap numarasına maddi yardımda da bulunabilirsiniz. Bu süreçte, her birimizin maddi manevi çok zor badireler atlattığını söyleyebiliriz. Ancak el birliği olmadan kurumumuzun ihtiyaçlarının karşılanamadığını da hepimiz çok iyi biliyoruz. Bu yüzden değerli desteklerinizi bekliyoruz. "Damlaya damlaya göl olur" mantığı ile bu zor günleri de birlikte aşacağımıza gönülden inanıyoruz.

     İlerleyen günlerde ihtiyaç listemiz, aylık ve yıllık olmak üzere harcama (genel gider) tablolarımız web sitemizde yayımlanmak üzere çalışmalara başladık. Oradan da takip edebilirsiniz.

     Hep birlikte güzel günler görmeyi, yavrularımızın seslerini kurumda duymayı ve eğitime yüz yüze kaldığımız yerden devam etmeyi ümit eder, sağlıklı günler dileriz.

            Saygılarımızla, OAB Üyeleri 

  İSTANBUL FUAT SEZGİN BİLİM VE SANAT MERKEZİ OKUL AİLE BİRLİĞİ HESAP BİLGİLERİ

HESAP ADI : İSTANBUL FUAT SEZGİN BİLİM VE SANAT MERKEZİ

BANKA-ŞUBE-HESAP NO: DENİZBANK-(1920)ATAŞEHİR-2270349-351

İBAN: TR85 0013 4000 0022 7034 9000 07

Kas

    Sayın Velimiz,                                            (Lütfen Tamamını Okuyunuz!)

Milli Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 16179999 sayı ve 05.11.2020 tarihli yazısı (YAZI İÇİN TIKLAYINIZ) ile Bilim ve Sanat Merkezlerinin 09.11.2020 Pazartesi günü itibarıyla açılması kararı alınmıştır.

-Tüm Bilim ve Sanat Merkezlerinde olduğu gibi, kurumumuzda da; ilkokulların 1, 2, 3 ve 4. sınıfları, ortaokulların 5 ve 8. sınıfları, ortaöğretim kurumlarının 9. sınıf öncesi hazırlık sınıfları ile 9 ve 12. sınıflarında öğrenimlerini sürdürenler, yüz yüze eğitimlerine başlayacaklardır. Öğrencisinin yüz yüze eğitime katılmasını istemeyen veliler için aşağıda açıklamalar bulunmaktadır.

 

-Yüz yüze eğitimlerde bir ders/etkinlik 30 dakika; teneffüsler 10'ar dakika olacak şekilde planlanacaktır.

 

-Yüz yüze eğitim dışında kalan tüm dersler uzaktan eğitim yoluyla tamamlanacak,

uzaktan eğitimlerde de bir ders süresi 30 dakika olarak planlanacaktır.

 

-Yüz yüze eğitim için öğrencisini BİLSEM'e göndermek istemeyen velinin yazılı onayı alınacak ve BİLSEM 'e gelmeyen öğrenciler devamsız sayılmayacaktır.

 

-Yüz yüze eğitime gelmeyen öğrencilerimiz için şu anda geçerli olan Uzaktan Eğitim ders programımız aynı şekilde hafta içi devam edecektir.

 

- Öğrencilerin BİLSEM' lerde geçirdikleri ders içi/dışı saatlerde maske kullanımı, sosyal mesafe ve temizlik kurallarına uymaları hususunda rehberlik ve yönlendirme yapılacak, kurum yöneticileri ve öğretmenlerce takibi yapılarak kurumda gerçekleştirilecek olan yüz yüze eğitim faaliyetleri hakkında öğrencilere, Eğitim Kurumlarında Hijyen Şartlarının Geliştirilmesi ve Enfeksiyon Önleme Kontrol Kılavuzu'na göre gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır. Yüz yüze eğitime gelen öğrenciler için kayıt yenileme evraklarında doldurmuş olduğunuz Covid-19 süreci taahhütnamesi geçerli olacaktır. 

 

Belirtilen şartlar doğrultusunda, kurumumuzda uzaktan eğitimde uygulanan mevcut ders programı yüz yüze eğitimde de devam edecektir.

 

Yüz yüze eğitime devam zorunluluğu yoktur. BİLSEM' e gelmeyen öğrenciler devamsız sayılmayacaktır.

 

VELİLERİMİZİN YAPMASI GEREKENLER:


 - İlk okul 3,4. sınıflar, ortaokul 5. ve 8. sınıflar ile Lise hazırlık, 9, 12. sınıflar formu dolduracaktır.


 - Ortaokul 6,7. sınıflar, Lise 10, 11. sınıflar UZAKTAN EĞİTİME devam edecektir. Kuruma gelmeyecektir. Form doldurmayacaktır.


1.     Öğrencisinin Yüz Yüze Eğitime Katılmasını İSTEMEYEN Velilerimizin Yapması Gerekenler:

       Süre kısıtlı olduğu için, yüz yüze eğitim sürecinde hızlı bir planlama yapılabilmesi amacı ile öğrencisinin yüz yüze eğitime katılmasını istemeyen velilerimizin, aşağıda linkte bulunan VELİ DİLEKÇESİ.PDF dosyasını doldurup, mavi tükenmez kalemle imzalayıp, tarayıcıda taratarak ya da net ve düzgün bir biçimde fotoğrafını çekerek, formda bulunan DOSYA YÜKLEME bölümüne yüklemesini ve formu 06/11/2020 Cuma günü saat 16:00 a kadar doldurulmasını rica ederiz.

Öğrenci mevcut ders programına göre Teams üzerinden online derslerine devam edecektir.

(Dilekçe için Kuruma gelerek işlem yapılmayacaktır. Dilekçeler yalnızca Form aracılığı ile gönderilecektir.)

 

VELİ DİLEKÇESİ.PDF (İNDİR)


FORM LİNKİ (TIKLAYINIZ)

 

2.     Öğrencisinin Yüz Yüze Eğitime Katılmasını İSTEYEN Velilerimizin Yapması Gerekenler:

       Öğrencisinin yüz yüze eğitime katılmasını isteyen velilerimizin, yukarıdaki Formu doldururken Yüz yüze eğitime katılacaktır işaretleyerek formu göndermeleri yeterlidir. Her hangi bir belge yüklemelerine gerek yoktur. Öğrenci mevcut ders programındaki gün ve saatlerde kuruma gelecektir.


        Yüz yüze eğitimde, mazeretsiz devamsızlıklar için yoklama alınacaktır. yıl içerisinde %30 devamsızlık yapan öğrencinin kaydı BİLSEM'den kaydı silinir.

         Uzaktan Eğitime devam eden öğrenciler için yoklama alınmayacaktır.

 

NOT: Sayın Velimiz, bu bilgilendirme Merkez imkânları dâhilinde öğretmen sayısı, derslik sayısı vb. gibi değerlendirmeler neticesinde planlama sağlanması amacı ile yapılmaktadır. Duyuru siz velilerimize WEB sitemiz aracılığı, sosyal medya hesaplarımız ve SMS ile tebliğ edilmiştir. Merkez idaresi yüz yüze veya uzaktan eğitim ders programlarında değişiklik yapma hakkına sahiptir.

 

 

 

 

          DERS SAAT ÇİZELGESİ:

                     HAFTAİÇİ

                   

1.     DERS: 16.00-16.30     

10 DK. ARA

2.     DERS:  16.40-17.10

10 DK. ARA

3.     DERS:  17.20-17.50

10 DK ARA

4.     DERS: 18.00-18.30

10 DK. ARA

5.     DERS: 18.40-19.10

10 DK. ARA

6.     DERS: 19.20-19.50                                       

 

Kas

GÜNCELLENMİŞTİR !

11.11.2020 ÇARŞAMBA Saat: 20.30-21.30 arasında Rehberlik öğretmenimiz Sinem Işılak KUTLU' nun sunacağı,"COVİT-19 SALGINI SÜRECİNDE KURUMUMUZDA HİJYEN ŞARTLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE ENFEKSİYON KONTROL TEDBİRLERİ" seminerine, tüm ÖĞRENCİLERİMİZ davetlidir.

SEMİNER LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ!

Ekm

Veli Akademileri Seminerlerimizin ikincisi Aile İşlevselliği ve Fonksiyonel Aileler konulu seminerimizde, Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesinden, Dr. Öğretim Üyesi Serdar KÖRÜK 27.10.2020 SAAT:20.00' de Teams online toplantısında siz velilerimizle olacaktır. 

TEAMS TOPLANTI LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ

* Teams online toplantı linkinden; ister öğrencinizin kullandığı @istanbulbilsem.net uzantılı kurumsal hesabımız ile, isterseniz de herhangi bir Microsoft kullanıcı hesabı ile katılabilirsiniz. 

Ekm

Değerli Velilerimiz,

İstanbul Fuat Sezgin Bilim ve Sanat Merkezi Veli Akademileri'nin ilk semineri sizlerle!

PANDEMİ SÜRESCİNDE ANNE-BABA OLMAK konulu semineri ile Bahçeşehir Üniversitesinden PSK. DR. SENA CÜRE ACER 20.10.2020 tarihinde saat 20.00'da sizlerle buluşuyor. Özel yetenekli çocuklarıımızın ailelerine yönelik seminer MİCROSOFT TEAMS uygulaması üzerinden yapılacaktır. Katılım linki aşağıdadır. Tüm velilerimiz davetlidir.

TEAMS SEMİNER KATILIM LİNKİ İÇİN TIKLAYINIZ!

Ekm

Sayın Velilerimiz;

İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, "Bilinçli anne-baba, huzurlu aile, mutlu çocuk, güvenli toplum, güçlü Türkiye" ilkesi ve "Biz büyük bir aileyiz." sloganıyla hayata geçirilen İstanbul Veli Akademileri eğitimleri; okul-veli arasında iletişim ve iş birliğini güçlendirmek, çocuğun eğitim ve gelişim süreçleriyle ilgili olarak velileri bilgilendirmek, sorumluluğunun bilincinde bireyler yetiştirilmesine katkı sağlamak amacıyla velilere yönelik hazırlanıp uygulanan okul merkezli veli eğitim projesidir.

İstanbul Veli Akademileri Eğitim Konuları:

Ø  Etkin Ebeveynlik

Ø  Aile içi İletişim

Ø  Sosyal Medya ve Teknolojiyi Bilinçli Kullanma 

Ø  Akademik Başarı ve Meslek Seçimi

Ø  Psikolojik Sağlamlık

Ø  Örnek Anne Baba ve Huzurlu Aile

Gönüllülük esasına göre olan bu eğitimlere katılmak isteyen velilerimizin aşağıda belirtilen linkten başvuru formunu doldurarak başvuru yapması gerekmektedir.

Eğitim öğretim yılı boyunca yapılacak eğitimlere devam eden velilerimize Katılım Belgesi verilecektir. Eğitimler Microsoft Teams üzerinden link verilerek uzaktan /canlı olarak yapılacaktır. Eğitimlerin Link bilgileri, tarih ve saatleri ayrıca duyurulacaktır.

BAŞVURU FORMU:

VELİ AKADEMİLERİ BAŞVURU FORMU TIKLAYINIZ

Ekm

Okul Aile Birliği Genel Kurulu Seçim Toplantısı, 21 Ekim 2020 Çarşamba günü saat 16.00´da PANDEMİ kurallarına uyularak kurumumuzda yapılacaktır.

Okul Aile Birliği Genel Kurulu Seçim Toplantısına tüm velilerimizin katılımını bekliyoruz.

Not: Çoğunluk sağlanamadığı takdirde, yönetmelik gereği sayıya bakılmaksızın Okul Aile Birliği Genel Kurulu seçimi

28 Ekim 2020 Çarşamba günü saat 16.00´da kurumumuzda yapılacaktır.

Önemle Duyurulur!

 GÜNDEM MADDELERİ:

1-      Açılış, yoklama ve toplantı yeter sayısının tespiti.

2-      Saygı duruşu ve İstiklal Marşı.

3-      Açık oylama ile bir divan başkanı ve bir kâtip üye seçiminin yapılması.

4-      Okul Aile Birliği Başkanının Genel Kurul Açılış Konuşması.

5-      Okul Müdürünün Konuşması

6-      2019-2020 dönemine ait yönetim kurulu faaliyet raporunun okunması, görüşülmesi ve ibraya sunulması.

7-      2019-2020 dönemine ait denetim kurulu raporunun okunması, görüşülmesi ve ibraya sunulması.

8-      Yönetim ve Denetleme Kurulu seçimleri için aday listelerinin belirlenmesi ve DİVAN'a sunulması.

9-      Okul Aile Birliği Yönetim Kuruluna 5 asil 5 yedek ve denetleme kuruluna 1 asil ve 1 yedek üyelerin açık oylama ile seçilmesi.

10-   2020-2021 eğitim öğretim yılı tahmini bütçenin ve çalışma planının kurula sunulması.

11-   İhtiyaçların giderilmesine yönelik okul-aile birliği yönetim kurulunun yetkilendirilmesi.

12-   Dilek ve Temenniler.

13-   Kapanış.

Ekm

Değerli Velilerimiz,

Rehberlik Servisi'miz tarafından hazırlanan "YARATICILIK BÜLTENİ"ne aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

YARATICILIK BÜLTENİ LİNKİ

 

Eyl

İTÜ Konservatuarı tarafından düzenlenen söz konusu eğitime, belirli sayıda ve yalnızca lise öğrencileri alınmıştır. Başvuruda bulunan tüm öğrencilerimize ilgileri için teşekkür ederiz. 

 

Bakanlığımızın; İTÜ Konservatuvarı Bilim ve Sanat Merkezleri arasında yaptığı protokole bağlı olarak, 05-09 Ekim tarihleri arasında öğretim üyeleri tafından, Müzik Alanı öğrencilerine online eğitimler verilecektir. Katılmak isteyen MÜZİK ALANI öğrencilerimizin CV' lerini 17 Eylül 2020 tarihi mesai bitimine kadar, aşağıda gruplanan sınıf seviyelerine göre, belirtilen E-mail adersine göndermeleri gereklidir. 

CV Örneğini İndirmek için TIKLAYINIZ

**Mail Konusuna Öğrenci Adı ve Soyadı Sınıf Seviyesi yazılmalıdır.

***Yalnızca Müzik alanı ya da Yan alanı Müzik olan öğrencilerimiz başvuruda bulunabilcektir. 

3-4. Sınıflar              :   itu.bilsem1@gmail.com

5-6-7.8. Sınıflar        :   itu.bilsem2@gmail.com

9-10-11-12. Sınıflar   :   itu.bilsem3@gmail.com

 

 

Ağu

      Sayın Velimiz,                              (Lütfen tamamını okuyunuz!)


2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı öğrenci Kayıt Yenileme işlemleri PANDEMİ süreci nedeni E-MAİL ve Google Form ile elektronik ortamda uzaktan yapılacaktır. Velilerimiz Kayıt Yenileme için kuruma gelmeyecektir. Uzaktan Kayıt Yenileme işlemleri 25 Ağustos-04 Eylül 2020 tarihleri arasındadır. 

 

Uzaktan Kayıt Yenileme İşlemlerinin belirtilen tarihler arasında sağlıklı olarak yürütülebilmesi için aşağıdaki UZAKTAN KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİNDE Madde A VE B Maddelerini dikkatlice okuyarak, C ve D Maddelerindeki işlemlerin tarafınızdan eksiksiz olarak yapılması gereklidir.

 

Yapılacak işlemler basit olarak:


1. Gerekli evraklar ve belgeler hazırlanır.

2. Hazırlanan belgeler Win.rar programı ile size gönderilen sms deki şifre ile şifrelenip sıkıştırılarak belirtilen mail adresine gönderilir.(SMS mesajınız mesaj sistemindeki sıraya bağlı olarak 24-48 saat içerisinde gelecektir.Lütfen SMS i bekleyiniz.)

3. Google form doldurulur.


*Tüm bu işlemler C ve D maddelerinde açıkça anlatılmıştır. Lütfen dikkatlice okuyarak uygulayınız.


**EVRAKLAR İNCELENEREK EKSİKLİK VARSA SİZLERE DÖNÜLECEKTİR. EVRAKLARI TAM OLAN VELİLERİMİZE AYRICA BİR DÖNÜŞ SAĞLANMAYACAKTIR.

BU NEDENLE KURUM TELEFONUNU MEŞGUL ETMEMENİZ RİCA OLUNUR.

                                

UZAKTAN KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ


A- KAYIT BÖLGELERİ

İl Tanılama Komisyonunun kararı ile merkezimiz kayıt bölgesi

ATAŞEHİR, ŞİLE VE ÇEKMEKÖY İlçeleri olarak belirlenmiştir. Bu ilçeler dışında kurumuza kayıt ya da nakil yapılmayacaktır.

Uzaktan Kayıt Yenileme İşlemleri Hakkında soru ve sorunlarınız için:

Hafta içi : 09.30-12.30  ve 13.00-16.30 saatleri arasında 02164552843 Nolu telefondan kurumu arayabilirsiniz.

 

B-KAYIT KABUL ve MEVZUAT HAKKINDA

BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ YÖNERGESİ:

MADDE 12 –

(1) BİLSEM'e yerleştirme kararı alınan öğrencilerin kayıtları tanılama kılavuzunda belirtilen takvime göre velileri tarafından yaptırılır.

Birden fazla BİLSEM bulunan yerlerde öğrencinin kaydı İl Tanılama Sınav Komisyonu tarafından belirlenen BİLSEM'e yaptırılır.

Tanılama kılavuzunda belirtilen takvim doğrultusunda kaydı yaptırılmayan öğrenciler kayıt haklarını kaybeder.

 

(2) BİLSEM'e kayıtlı öğrencinin nakli velinin ikamet adresi veya öğrencinin devam ettiği okuluna göre BİLSEM kayıt bölgesindeki

BİLSEM'e yapılır.

(4) "BİLSEM'e kayıtlı öğrencilerin velileri tarafından her yıl eylül ayının ilk haftasının sonuna kadar kayıt güncelleme işlemleri yapılır."

(Merkezimize uzaktan kayıt yenileme tarihinin son günü 04 Eylül 2020'dur.)

 

İlgili Madde 12/(1) kapsamında İstanbul İl Tanılama Sınav Komisyonun aldığı karara göre,

KAYIT BÖLGEMİZ:

ATAŞEHİR, ÇEKMEKÖY ve ŞİLE ilçeleri olduğundan öğrencinizin okul-ikamet adresinin bu bölgelerde olması ve bunun

merkez müdürlüğümüze belgelendirilmesi gereklidir.

 

MADDE 14-

(3) BİLSEM'e kayıtlı olup kayıt yenileme döneminde işlem yaptırmayan öğrencilerin BİLSEM ile ilişiği kesilir.

Ancak kayıt güncelleme tarihleri içinde resmî mazeret belirtilmesi hâlinde bu hüküm uygulanmaz. 


C- UZAKTAN KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ İÇİN HAZIRLANMASI GEREKEN BELGELER (5 adet)


1.     Kayıt Yenileme Evraklarını linkten indirerek çıktısını alarak eksiksiz doldurup, imzalayınız.

a.    KAYIT YENİLEME FORMU VE VELİ MUVAFAKAT BELGESİ

 

b.    BİLSEM İŞLEYİŞİ VE COVİD SÜRECİ TAHHÜTNAMESİ

 

2.     Gerekli Belgelerinizi hazırlayınız.

 

a.    Devam ettiği Okulun Öğrenci Belgesi.

 

b.    Öğrencinin İkametgâh belgesi (Bu belgeyi ister e-devlet üzerinden kendiniz, ister muhtarlıktan

veya nüfus müdürlüğünden isteyerek alabilirsiniz.(Öğrenciye ait ikamet bilgisini alamıyorsanız veli ikamet belgesini alınız.)

 

c.   Okulunuzun idaresince "İstanbul Fuat Sezgin Bilim ve Sanat Merkezi Müdürlüğüne" hitaben yazılacak olan; Öğrencinizin etüt dersleri hariç, okuldan resmi çıkış saatini gösterir; resmi sayısı, tarihi ve ıslak imzası olan belgenin aslı.(Yüz yüze Eğitime geçildiği süreç için gereklidir.) 

 

Tüm belgeleri tamamlayıp, tarayıcıda taratarak ya da okunabilecek şekilde net bir fotoğrafını çekerek, bir sonraki adımdaki (D Maddesi) işlemleri yapınız.

 

D- UZAKTAN KAYIT YENİLEME İŞLEMİNDE, KAYIT EVRAKLARININ MAİL İLE GÖNDERİLMESİ İÇİN YAPILACAK İŞLEMLER ve GOOGLE FORM


Kişisel verilerin korunması amacı ile aşağıda anlatılan dosya oluşturma adımları eksiksiz olarak uygulanmalıdır.


1. Yukarıdaki C maddesinde (UZAKTAN KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ İÇİN HAZIRLANMASI GEREKEN BELGELER) istenilen tüm Kayıt Yenileme evrakları hazırlanarak bilgisayarda, Öğrenci adı ve soyadı ile oluşturulan klasör içerisine atılır.


2. Oluşturulan klasör Winrar programı kullanılarak, SİZLERE SMS İLE ATILAN SİFRE İLE şifrelenerek sıkıştırılmış "öğrenci adı ve soyadı".rar dosyası oluşturulur.

Winrar programı ile şifreli dosya oluşturmayı bilmiyorsanız tıklayarak inceleyiniz.

LİNK :  ŞİFRELİ RAR DOSYASI OLUŞTURMA BİLGİ TIKLAYINIZ!


Oluşturulan şifreli "öğrenci adı ve soyadı".rar dosyası 24 AĞUSTOS-04 EYLÜL 2020 tarihleri arasında, "Konu" kısmına "Öğrenci Adı ve Soyadı" yazılarak, bilsemkayityenileme2020@gmail.com  adresine mail atılır.

 

Şifrelenmiş Win.rar doyasını içerikten dolayı mailiniz gönderme hatası veriyorsa " @gmail " uzantılı bir mailden göndermeyi deneyiniz. 


3. Aşağıdaki linkte bulunan Google formundaki bilgileri, sizlere SMS olarak gönderilen BİLSEM No ile doldurularak gönderiniz.

GOOGLE FORM LİNK

 

Uzaktan Kayıt iş ve işlemlerinin aksamaması, zaman ve emek kaybı olmaması, hak kaybına uğranılmaması açısından kayıt yenileme evraklarının belirtilen zaman diliminde hazırlanarak belirtilen şifreleme yöntemi ile şifrelenerek, belirtilen adrese mail olarak gönderilmesi gereklidir.

(Kayıt evrakları eksik olan veya kayıt yenileme formunu doldurmayan velilerimizin kayıt işlemleri yapılamayacaktır.)

 

 Tüm bu işlemeri  25 Ağustos 2020- 04 Eylül 2020 tarihleri arasında yaptırmanız gereklidir. (Belirtilen zaman diliminde kayıt yaptırmayan öğrencilerin kayıtları BİLSEM Yönergesinin 14. maddesi gereğince silinir.)